چرا بیمار بیماری های کلیه دریافت سردرد و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیمار بیماری کلیوی آسان است برای دریافت سردرد و نحوه درمان آن؟ سردرد می تواند توسط عوامل بسیاری ناشی، و آن را واقعا تحت تاثیر قرار کیفیت زندگی مردم، به خصوص برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی. دانستن دلایل headche برای درمان آن مفید است، بنابراین قبل از مصرف در مورد درمان، من به شما برخی از دلایل شایع سردرد در بیماری های کلیوی به اشتراک بگذارید.

چرا بیمار بیماری کلیوی سردرد می شود؟

فشار خون بالا از عوارض شایع PKD است. حتی می تواند رخ دهد هنگامی که عملکرد کلیه هنوز هم طبیعی است. اگر فشار خون بالا می تواند به خوبی نمی تواند کنترل شود، سردرد، dizzness، تهوع، استفراغ و بی خوابی ممکن است به نظر می رسد.

احساسات منفی دلیل مهم سردرد است. نگه داشتن روحیه خوب برای بیماری بیماران کلیوی بسیار مهم است.

به عنوان شرط بیماران توسعه، دیالیز کلیوی روش متداول برای حفظ زندگی خود است. سردرد کلیه یکی از عوارض جانبی آن است، به دلیل محتوای سم بالاتر در مغز، از دست دادن آب و عوامل دیگر.

پس از کلیه های آسیب دیده هستند، کمتر EPO تولید خواهد شد که می تواند تولید سلول های قرمز خون را تحریک کند. علاوه بر این، سطوح خطرناک از سموم اورمی ساخت تا در بدن، که می تواند طول عمر سلول های پلاکت و قرمز خون به طور قابل توجهی کاهش یابد. بنابراین، کم خونی است به احتمال بسیار زیاد به در بیماری های کلیوی رخ می دهد، در نتیجه منجر به سردرد دچار کم خونی.

چگونه برای درمان سردرد در بیماری های کلیوی؟

قاتل درد مفید برای کاهش سردرد است اما می تواند مشکل را از ریشه آن را حل نمی کند. بنابراین ما باید اقدامات با توجه به علل آن را. کاهش سطح فشار خون بالا، حفظ نگرش مثبت به راحتی عصبی، اطمینان حاصل شود دیالیز کافی، برداشتن برخی از داروها برای اصلاح کم خونی، تمام کسانی که اقدامات می تواند کمک به مردم بهتر زندگی می کنند.

اما بهترین راه این است برای پیدا کردن یک درمان مناسب برای درمان بیماری کلیه، تنها در صورتی که بیماری درمان علائم ناشی از آن خواهد شد کاملا درمان می شود. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/3964.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، بیماری های کلیوی، سردرد در بیماری کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 1277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: